Financieel Financieel manager Management (Manager/Leidinggevende) Vacatures

Manager controlepraktijk – Amersfoort of Alkmaar

Organization

Onze klant is een internationale onderneming, die met ruim 70 collega’s vanuit 2 vestigingen in Nederland actief is. 

Function

Over je functie

Als ervaren professional binnen de business unit Audit & Assurance verricht je controle werkzaamheden voor een gevarieerde mix van klanten. Je hebt de mogelijkheid om je verder te specialiseren in een van onze top-sectoren en volgt de trends en ontwikkelingen die daarvoor relevant zijn.
Binnen een jong team ben je verantwoordelijk voor de planning van de controle-opdrachten en bewaak je het budget en de kwaliteit van het werk. Je geeft leiding aan een team van assistent-accountants en draagt bij aan het delen van kennis en ervaringen en de ontwikkeling van hun vaardigheden.
Je geeft aanbevelingen  aan klanten op het gebied van bijvoorbeeld administratieve organisatie, interne beheersing, automatisering en verslaggeving. Je zet jouw kennis, ervaring en creativiteit in om een belangrijke bijdrage te leveren aan de kwaliteit van onze dienstverlening en het realiseren van onze kwaliteitsambitie.

Requirements

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar collega’s die gericht zijn op continue verbetering en in staat zijn om kansen en mogelijkheden voor Audit & Assurance en het bedrijf als geheel, te signaleren en het leuk vinden  die te benutten. 

  • Je hebt je PostMaster opleiding tot Registeraccountant afgerond of zit in het laatste jaar van die opleiding en hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen de Audit & Assurance praktijk. Wellicht ben je al gestart met je praktijkstage of bent voornemens hier op korte termijn mee van start te gaan. 
  • Je hebt ervaring met het aansturen van controleopdrachten.
  • Je bent ambitieus en leergierig en je neemt graag initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Je staat voor een integere en professioneel kritische uitoefening van je vak.
  • Je wilt graag de betekenis van digitalisering voor klanten en voor de controle begrijpen en daarop inspelen.
  • Gezien ons internationale karakter is beheersing van de Engelse taal en een eventueel nog een andere vreemde taal, naast de Nederlandse taal een absolute pré.

Offer

Ons aanbod

Onze klant biedt je een leuke/interessante/uitdagende functie bij een dynamische en internationale organisatie. Je maakt deel uit van een jong en enthousiast team waarmee je kennis en ervaring deelt. Wij vinden het belangrijk dat je zowel nu als in de toekomst optimaal inzetbaar blijft en daar worden passende studiefaciliteiten, training-on-the job en persoonlijke begeleiding voor ingezet. Zo krijg je een buddy en volg je via de Academy een personal journey waar relevante e-learnings en groepstrainingen onderdeel van uitmaken. Wanneer je nog een praktijkstage volgt, kunnen wij je professionele begeleiding bieden.

Afhankelijk van je ambities stellen wij je in staat om te werken voor internationaal georiënteerde klanten. Je kantoorwerkzaamheden kun je naar keuze verrichten vanuit een van onze locaties. Wij geloven in de kracht van verbinding, delen en een stimulerende omgeving. Daarom werken wij op één werkdag in de week gezamenlijk vanuit onze locatie in Amstelveen. Daarnaast ben je uiteraard ook regelmatig op locatie, bij onze klanten. 

Wij bieden je een passend salaris en een uitstekende studieregeling waarbij je zowel een vergoeding in tijd als geld kunt verwachten. Salarisindicatie: €3.500,- tot €5.000,- bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Information

Dhr. M.O. Boksteen
Tel.: +31 (0)70 311 73 63

Application

U kunt solliciteren middels de ‘sollicitatieknop’.

Direct contact? 070 311 73 63 of stuur ons een email info@2trust.nl

© 2015 2trust.nl | Terms of Use | Privacy | Contact | Sitemap