Financieel - nl Midcareer (ervaren) - nl Sr. Administrateur - nl Vacatures - nl

Assistent Business Administrateur – Internationale handelsonderneming – Amsterdam

Organisatie

Voor een internationale handelsonderneming zijn wij thans op zoek naar een Assistent Business Administrateur met minimaal een afgeronde HBO opleiding in een bedrijfs-economische richting.

Functie

In deze functie werkt je samen met één van de leden van de hoofd administratie aan de boekhouding van drie tot vijf buitenlandse vestigingen (verkoop- en inkoopagenten). Je bent verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden, inclusief het contact met lokale adviseurs (accountant, belastingadviseur, bank, etc) en zorgdragen dat aangiftes (BTW, VPB, ed.) en deponeringen tijdig en volledig worden afgehandeld. Daarnaast zul je ondersteuning verlenen bij de boekhouding van de hoofdwerkmaatschappij. 

De informele cultuur van een familiebedrijf gecombineerd met de hectiek van de handel resulteert in een afwisselende functie. Je bent leergierig en resultaat gericht. Daarnaast ben je zelf goed in staat om je werkzaamheden goed te plannen en prioriteiten te stellen. Gezien de vele internationale contacten is een goede beheersing van de Engelse taal (schrijf & spreekvaardigheid) noodzakelijk. 

Taken en verantwoordelijkheden:

Administratief

Het zelfstandig voeren van de administraties van de toegewezen buitenlandse vestigingen van inclusief de samenwerking met de lokale medewerkers en accountant.

Ondersteunende en uitvoerende werkzaamheden bij de beheersing en administratieve verwerking van de buitenlandse BTW en overige belastingen van de buitenlandse vestigingen .

Ondersteuning bieden bij periodieke afsluitingen op groepsniveau, waaronder jaarrekeningen.


Rapportage

Het aanleveren van een volledige en juiste periodieke rapportage (balans, V&W en specificaties) van de toegewezen  buitenlandse vestigingen.

Het aanleveren van diverse ad-hoc specificaties van de hoofdwerkmaatschappij.


En tot slot ondersteuning bieden aan de financiële administratie

Functie eisen

MBO+ / HBO bijvoorbeeld SPD

Minimaal 3 jaar relevante werkervaring

Bij voorkeur ervaring met de volledige afhandeling van administraties van individuele entiteiten (bijvoorbeeld bij een AA-accountant)


Vaardigheden

Uitgebreide vaardigheid met Microsoft Excel

Gestructureerd kunnen werken in een soms dynamische en hectische omgeving

Goed time-management

Accuraat

Sterke communicatieve vaardigheden

Pro-actief

Team-speler

Gedrevenheid

Goede kennis van de Engelse taal (schrijf en spreekvaardigheid)

Inlichtingen

Maikel Boksteen +31 (0)70 311 73 63

Sollicitatie

Herman Everaers +31 (0)70 311 73 63

Direct contact? 070 311 73 63 of stuur ons een email info@2trust.nl

© 2015 2trust.nl | Terms of Use | Privacy | Contact | Sitemap